Մուտք անձնական հաշիվ
Մոռացել եմ գաղտնաբառը
Թռիչքի ուշացման, հետաձգման դեպքում փոխհատուցում ստանալու համար պետք է ներկայացնել առցանց/օնլայն հայտ passenger.am կայքի միջոցով իրավախախտ ավիաընկերությանը, որի համար անհրաժեշտ է լրացնել հայտ-դիմումը, ստորագրել համապատասխան լիազորագիրը և կցել էլեկտրոնային եղանակով առնվազն հետևյալ փաստաթղթերը և տեղեկատվությունը՝
Passenger.am-ը, որպես իրավական թիմով մասնագիտացված միջնորդ կազմակերպություն, գործում է հօգուտ Ուղևորի իրավունքների և օրինական շահերի պաշտպանության և վերականգման, հանդիսանում է միջնորդ Ուղևորի և ենթադրյալ օրինախախտ ավիաընկերության միջև:
Փոխհատուցման գումարի չափը կախված է տվյալ թռիչքի համար սահմանված պայմանագրից և կիրառվող միջազգային և ազգային իրավական նորմերից: Ուղևորը իրավասու է ստանալ փոխհատուցում նվազագույնը 3 ժամ ուշացման դեպքում:
Փոխհատուցման գումարի չափը կախված է հետևյալ գործոններից.
Մինչև 2 ժամ հետաձգման դեպքում ավիաընկերությունը որևէ պարտավորություն չի կրում: Սակայն իր ներքին կանոնների համաձայն՝ կարող է լրացուցիչ ծառայություններ մատուցել, որը շատ հազվադեպ է լինում:
2 ժամից ավել ուշացումով թռիչքի հետաձգման դեպքում ավիաընկերությունը պարտավոր է ուղևորներին տրամադրել 2 հեռախոսազանգ, 2 ֆաքս հաղորդագրություն, 2 էլեկտրոնային նամակ ուղարկելու հնարավորություն, ապահովել սննդով և ըմպելիքներով:
3-4 ժամից ավելի չվերթի հետաձգման պարագայում ավիաընկերությունը պարտավոր է ուղևորներին հետագայում տրամադրել նյութական փոխհատուցում, եթե այն ավիաընկերության մեղքով է և, եթե առկա են անհրաժեշտ ապացույցներ:
6 ժամից ավելի տևող չվերթի հետաձգման դեպքում ավիաընկերությունը պարտավորված է ուղևորներին տրամադրել անվճար կեցություն հյուրանոցում, ապահովել նրանց փոխադրումը:
Փոխհատուցում ստանալու հայտ ներկայացնելու համար Passenger.am կայքում անհրաժեշտ գործողությունների հերթականությունն է՝
Ի՞նչ անել, եթե հետաձգվել է չվերթը
Եթե չվերթը հետաձգվել է ավիաընկերության մեղքով, ապա վերջինս պարտավոր է պատշաճ կերպով հոգ տանել ուղևորների համար՝ սկսած 2 ժամ հետաձգումից, տրամադրել փոխհատուցում՝ կախված հետաձգման ժամանակահատվածից՝ համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և ՀՀ օրենսդրության:
Եթե պատրաստվում եք դիմել ավիաընկերությանը փոխհատուցման հայտով, ապա Ձեզ հարկավոր են փաստեր չվերթի հետաձգման վերաբերյալ, որի համար անհրաժեշտ է՝
Ինչպե՞ս ստանալ փոխհատուցում թռիչքի ուշացման համար
Թռիչքի ուշացման դեպքում փոխհատուցում ստանալու համար անհրաժեշտ է Passenger.am կայքի միջոցով իրավախախտ ավիաընկերությանը ներկայացնել առցանց դիմում-հայտ՝ պարտադիր կցելով հետևյալ փաստաթղթերը և համապատասխան տեղեկատվություն՝
Որքա՞ն փոխհատուցում հնարավոր է ստանալ թռիչքի 2 ժամով հետաձգման համար
Թռիչքի մինչև 2 ժամ հետաձգման դեպքում ավիաընկերությունը փոխհատուցման որևէ պարտավորություն չի կրում: Սակայն պարտաավոր է պատշաճ կերպով հոգ տանել ուղևորների համար, տրամադրել 2 հեռախոսազանգ, 2 ֆաքս հաղորդագրություն, 2 էլեկտրոնային նամակ ուղարկելու հնարավորություն:
Հարկ եղած դեպքում, որոշ ավիաընկերությունների դեպքում Դուք կարող եք Ձեր ուղեբեռը հանձնել ավիաընկերության աշխատակիցներին, ովքեր պարտավոր են անվճար ապահովել ուղեբեռի պահպանումը:
Ո՞ր դեպքերում չվերթի հետաձգման համար չի նախատեսվում փոխհատուցում
Համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և ՀՀ օրենսդրության չվերթի հետաձգման համար փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում՝