Մուտք անձնական հաշիվ
Մոռացել եմ գաղտնաբառը
Ավիաընկերության կողմից Ուղևորի՝ ինքնաթիռ մուտք գործելը մերժելու դեպքում փոխհատուցում ստանալու համար պետք է ներկայացնել առցանց/օնլայն հայտ-դիմում Passenger.am կայքի միջոցով իրավախախտ ավիաընկերությանը, ստորագրել համապատասխան լիազորագիր և կցել էլեկտրոնային եղանակով հետևյալ փաստաթղթերը՝
Փոխադրման մերժման պատճառ կարող են հանդիսանալ՝
Հատկանշանակ է, որ օդանավակայանի իրավասության ներքո գործող ծառայությունների, պետական սահմանային կամ այլ մարմինների և անձանց կողմից սահման հատելն արգելելու կամ ինքնաթիռ մուտք գործելու այլ խոչնդոտների դեպքում ավիաընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում:
Եթե ապացուցված է ավիաընկերության մեղքը, ապա վերջինս պարտավորվում է տրամադրել փոխհատուցում՝ ժամանակին չիրականացրած պարտականությունների և Ուղևորին պատճառած վնասների համար: Տվյալ դեպքում փոխհատուցման գումարի չափը որոշելիս գործում է հաշվարկման նույն մեխանիզմը, ինչ կիրառվում է չեղարկման դեպքում:
Փոխադրման մերժման պարագայում փոխհատուցման գումարի չափը որոշվում է համաձայն Եվրամիության ընդունած կանոնակարգի (261/2004), միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համապատասխան կետերի:
Փոխհատուցման գումարը կախված է հետևյալ գործոններից՝
Ուղևորը իրավասու է՝
Փոխադրման մերժման պարագայում Եվրամիության կանոններին համաձայն, ինչպես նաև որոշ ոչ ԵՄ գրանցում ունեցող ավիաընկերությունների դեպքում կարող են կիրառվել հետևյալ լուծումները՝ համաձայն ԵՄ կանոնակարգի.
Փոխադրման մերժման դեպքում ավիաընկերությունը պարտավորվում է կատարել հետևյալ պայմանները.
Իրավախախտ ավիաընկերությունից փոխհատուցում ստանալու համար Ուղևորը Passenger.am կայքի միջոցով (օնլայն) պետք է ներկայացնի նույն դիմումը, ինչ որ պահանջվում է թռիչքի հետաձգման և չեղարկման համար:
Ի՞նչ անել, եթե օդանավակայանում Ձեզ չեն թույլատրել չվերթին
Եթե օդանավակայանում Ձեզ չեն թույլատրել չվերթին, ապա պարտավոր են ՝
Այլընտրանքային օդանավին սպասելը՝ կախված Ձեր ընտրած ուղղությունից,կարող է տևել մի քանի ժամից մինչև մի քանի օր: Այս պարագայում ավիաընկերությունը պարտավոր է պատշաճ կերպով հոգ տանել Ձեր մասին. 2 ժամ սպասելու դեպքում տրամադրել ըմպելիքներ, 4 ժամի դեպքում՝ տաք սնունդ, 8 ժամ սպասելու դեպքում՝ անվճար հյուրանոցային սենյակ, ապահովել փոխադրումը հյուրանոց և հետ՝ օդանավակայան: Այդ ընթացքում ավիաընկերությունը(որոշ ավիաընկերությունների դեպքում) պարտավոր է ապահովել Ձեր ուղեբեռի պահպանումը:
Ինչպե՞ս ստանալ փոխհատուցում փոխադրման մերժման դեպքում
Փոխադրման մերժման դեպքում փոխհատուցում ստանալու համար անհրաժեշտ է իրավախախտ ավիաընկերությանը Passenger.am կայքի միջոցով (օնլայն) ներկայացնել նույն դիմում-հայտը, ինչ որ պահանջվում է թռիչքի հետաձգման և չեղարկման համար՝ տրամադրելով տեղեկատվություն ստեղծված իրավիճակի վերաբերյալ:
Որքա՞ն փոխհատուցում է հնարավոր ստանալ փոխադրման մերժման համար
Փոխադրման մերժման պարագայում փոխհատուցման գումարի չափը որոշվում է համաձայն Եվրամիության ընդունած կանոնակարգի (261/2004), միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համապատասխան:
Փոխհատուցման գումարը կախված է ավիաընկերության հետ կնքված պայմանագրից և կիրառվող միջազգային և ազգային իրավական նորմերից, դատաիրավական պրակտիկայից:
Փոխհատուցում իրավախախտ ավիաընկերության կամ դրան հավասարեցված այլ անձի կողմից ուղևորին տրվում է կախված թռիչքի հեռավորությունից՝
Ո՞ր դեպքերում է փոխադրման մերժման համար նախատեսվում փոխհատուցում
Փոխադրման մերժման դեպքում գործում է փոխհատուցում ստանալու հնարավորություն Եվրամիության օրենսդրությամբ կարգավորվող ուղղություններով: Հետևաբար, փոխադրման մերժման դիմաց փոխհատուցում կարող եք ստանալ,եթե ՝
Ո՞ր դեպքերում փոխադրման մերժման համար չի նախատեսվում փոխհատուցում
Փոխադրման մերժման համար փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում՝