Մուտք անձնական հաշիվ
Մոռացել եմ գաղտնաբառը
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀԱՐՑԵՐ
Ինչպե՞ս է աշխատում փոխհատուցման մեխանիզմը
Թռիչքի հետաձգման, չեղարկման, ինչպես նաև Ուղևորի կամքին հակառակ օդանավ նստեցնելու մերժման դեպքում գործում է փոխհատուցման հետևյալ մեխանիզմը՝
Ինչպե՞ս ես կարող եմ դիմել փոխհատուցման համար
Իրավախախտ ավիաընկերությունից կամ դրան հավասարեցված այլ անձից հասանելիք փոխհատուցումը ստանալու համար հարկավոր է՝
Ավիաընկերության հետ բանակցությունների և գործի վերջնական արդյունքների մասին տեղեկացվում է Ուղևորին:
Ո՞ր դեպքերում ես կարող եմ դիմել փոխհատուցման համար
Թռիչքի հետաձգման, չեղարկման, ինչպես նաև Ուղևորի կամքին հակառակ օդանավ նստեցնելու մերժման դեպքում գործում է փոխհատուցում ստանալու հնարավորություն Եվրամիության օրենսդրությամբ կարգավորվող ուղղություններով: Ուղևորը կարող է դիմել փոխհատուցման համար,եթե՝
Ես անչափահաս եմ, արդյո՞ք կարող եմ դիմել փոխհատուցման համար
Եթե Ուղևորն անչափահաս է, Passenger.am կայքում ներկայացվող փոխհատուցման դիմում-հայտում լրացվում է անչափահաս Ուղևորի տվյալները, սակայն ստորագրում է ծնողներից մեկը կամ օրինական ներկայացուցիչը՝ նշելով և կցելով նաև վերջինիս անձնագրային տվյալները: Նույն կերպ լրացվում է նաև սահմանափակ գործունակ կամ անգործունակ Ուղևորի դեպքում՝ օրինական ներկայացուցչի կողմից:
Դուք երաշխավորու՞մ եք, որ ես՝ դիմելով Ձեզ, կստանամ փոխհատուցումը
Ստանալով Ձեր փոխհատուցման հայտը՝ Passenger.am-ի թիմը նախնական կերպով ուսումնասիրում է հայտի փոխհատուցելի լինելու հնարավորությունը և հայտն ընդունում է հետագա գործընթացի համար, սակայն փոխհատուցում ստանալն ավտոմատ գործընթաց չէ, և յուրաքանչյուր գործի դեպքում առկա են տարբեր գործոններ, որոնք թույլ են տալիս ավիաընկերությանը փոխհատուցել կամ մերժել փոխհատուցումն ավիաընկերության կողմից:
Passenger.am-ի թիմը ջանքեր չի խնայում, որպեսզի Դուք ստանաք իրավախախտ ավիաընկերության կողմից հասանելիք փոխհատուցումը: Փոխհատուցում չստանալու դեպքում Ուղևորը Passenger.am-ին որևէ գումար չի վճարում:
Որքա՞ն ժամանակ սպասել փոխհատուցմանը
Տարբեր ավիաընկերություններ փորձում են առավելագույն ժամկետներով հետաձգել փոխհատուցումը կամ չփոխհատուցել՝ առաջ բերելով տարբեր պատճառաբանություններ: Դա կախված է կոնկրետ ավիաընկերությունից: Գործընթացը կարող է տևել մի քանի ամսից մինչև 1 տարի կամ ավելի՝ կախված գործի բնույթից:
Passenger.am-ի թիմն ունի իր մարտավարությունը, որը փորձում է կրճատել ավիաընկերությունների կողմից փոխհատուցման պահանջների անհիմն հետաձգումները, սակայն անխուսափելի են նաև դատական կարգով փոխհատուցում պահանջելու գործերը, որոնք տևում են երկար ժամանակ:
Թռիչքից որքա՞ն ժամանակ անց ես կարող եմ դիմել փոխհատուցման համար
Համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և ՀՀ օրենսդրության Ուղևորը կարող է դիմել ավիաընկերությանը փոխհատուցման հայտով թռիչքից հետո մինչև 2 տարվա ընթացքում՝ ներկայացնելով անհրաժեշտ փաստաթղթերը:
Ստացված փոխհատուցման գումարից որքա՞ն գումար է վճարվում Ձեր ծառայության համար
Ուղևորի կողմից տրված բացառիկ լիազորագրի համաձայն Փոխհատուցման գումարը ստանում է Passenger.am-ը և իր միջնորդավճարը գանձելուց հետո, որը կազմում է գումարի 25%-ը, բանկային փոխանցմամբ հանձնում է Ուղևորին: Փոխհատուցում չստանալու դեպքում Ուղևորը Passenger.am-ին որևէ գումար չի վճարում:
ՉՎԵՐԹԻ ՀԵՏԱՁԳՈՒՄ
Ի՞նչ անել, եթե հետաձգվել է չվերթը
Եթե չվերթը հետաձգվել է ավիաընկերության մեղքով, ապա վերջինս պարտավոր է պատշաճ կերպով հոգ տանել ուղևորների համար՝ սկսած 2 ժամ հետաձգումից, տրամադրել փոխհատուցում՝ կախված հետաձգման ժամանակահատվածից՝ համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և ՀՀ օրենսդրության:
Եթե պատրաստվում եք դիմել ավիաընկերությանը փոխհատուցման հայտով, ապա Ձեզ հարկավոր են փաստեր չվերթի հետաձգման վերաբերյալ, որի համար անհրաժեշտ է՝
Ինչպե՞ս ստանալ փոխհատուցում թռիչքի ուշացման համար
Թռիչքի ուշացման դեպքում փոխհատուցում ստանալու համար անհրաժեշտ է Passenger.am կայքի միջոցով իրավախախտ ավիաընկերությանը ներկայացնել առցանց դիմում-հայտ՝ պարտադիր կցելով հետևյալ փաստաթղթերը և համապատասխան տեղեկատվություն՝
Որքա՞ն փոխհատուցում հնարավոր է ստանալ թռիչքի 2 ժամով հետաձգման համար
Թռիչքի մինչև 2 ժամ հետաձգման դեպքում ավիաընկերությունը փոխհատուցման որևէ պարտավորություն չի կրում: Սակայն պարտաավոր է պատշաճ կերպով հոգ տանել ուղևորների համար, տրամադրել 2 հեռախոսազանգ, 2 ֆաքս հաղորդագրություն, 2 էլեկտրոնային նամակ ուղարկելու հնարավորություն:
Հարկ եղած դեպքում, որոշ ավիաընկերությունների դեպքում Դուք կարող եք Ձեր ուղեբեռը հանձնել ավիաընկերության աշխատակիցներին, ովքեր պարտավոր են անվճար ապահովել ուղեբեռի պահպանումը:
Ո՞ր դեպքերում չվերթի հետաձգման համար չի նախատեսվում փոխհատուցում
Համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և ՀՀ օրենսդրության չվերթի հետաձգման համար փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում՝
ՉՎԵՐԹԻ ՉԵՂԱՐԿՈՒՄ
Ի՞նչ անել, եթե չվերթը չեղարկվել է
Չվերթի չեղարկման մասին ավիաընկերությունը պարտավոր է ուղևորներին տեղեկացնել չեղարկված թռիչքի ամսաթվից 14 օր առաջ և ներկայացնել բացատրություն: Այս պարագայում ավիաընկերությունը պարտավոր է՝
Ինչպե՞ս ստանալ փոխհատուցում թռիչքի չեղարկման համար
Թռիչքի չեղարկման պարագայում ուղևորները փոխհատուցում են ստանում համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության:
Թռիչքի չեղարկման դեպքում ուղևորներն առցանց հայտը լրացնում են գրեթե նույնությամբ, ինչպես հետաձգման դեպքում՝ կցելով անհրաժեշտ փաստաթղթերը, ստորագրելով լիազորագիր և տրամադրված տեղեկատվության հավաստի լինելու մասին փաստաթուղթ:
Եթե Ուղևորը ցանկանում է ստանալ պատճառված վնասների փոխհատուցում, ապա պետք է ներկայացնի՝
Որքա՞ն փոխհատուցում հնարավոր է ստանալ, եթե ավիաընկերությունը տեղեկացրել է չվերթի չեղարկման մասին չվերթից 2 շաբաթ առաջ և ավելի
Չվերթի չեղարկման մասին Ուղևորին թռիչքից 2 շաբաթ առաջ և ավելի ժամկետում տեղեկացնելու դեպքում ավիաընկերության կողմից նյութական փոխհատուցում չի տրամադրվում:
Ուղևորը իրավասու է՝
Ո՞ր դեպքերում է չվերթի չեղարկման համար նախատեսվում փոխհատուցում
Համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության չվերթի չեղարկման դեպքում ավիաընկերությունից փոխհատուցում կարելի է ստանալ հետևյալ դեպքերում՝
Ո՞ր դեպքերում չվերթի չեղարկման համար չի նախատեսվում փոխհատուցում
Կանոնակարգի համաձայն չվերթի չեղարկման համար ավիաընկերության կողմից փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում.
ՓՈԽԱԴՐՄԱՆ ՄԵՐԺՈՒՄ
Ի՞նչ անել, եթե օդանավակայանում Ձեզ չեն թույլատրել չվերթին
Եթե օդանավակայանում Ձեզ չեն թույլատրել չվերթին, ապա պարտավոր են ՝
Այլընտրանքային օդանավին սպասելը՝ կախված Ձեր ընտրած ուղղությունից,կարող է տևել մի քանի ժամից մինչև մի քանի օր: Այս պարագայում ավիաընկերությունը պարտավոր է պատշաճ կերպով հոգ տանել Ձեր մասին. 2 ժամ սպասելու դեպքում տրամադրել ըմպելիքներ, 4 ժամի դեպքում՝ տաք սնունդ, 8 ժամ սպասելու դեպքում՝ անվճար հյուրանոցային սենյակ, ապահովել փոխադրումը հյուրանոց և հետ՝ օդանավակայան: Այդ ընթացքում ավիաընկերությունը(որոշ ավիաընկերությունների դեպքում) պարտավոր է ապահովել Ձեր ուղեբեռի պահպանումը:
Ինչպե՞ս ստանալ փոխհատուցում փոխադրման մերժման դեպքում
Փոխադրման մերժման դեպքում փոխհատուցում ստանալու համար անհրաժեշտ է իրավախախտ ավիաընկերությանը Passenger.am կայքի միջոցով (օնլայն) ներկայացնել նույն դիմում-հայտը, ինչ որ պահանջվում է թռիչքի հետաձգման և չեղարկման համար՝ տրամադրելով տեղեկատվություն ստեղծված իրավիճակի վերաբերյալ:
Որքա՞ն փոխհատուցում է հնարավոր ստանալ փոխադրման մերժման համար
Փոխադրման մերժման պարագայում փոխհատուցման գումարի չափը որոշվում է համաձայն Եվրամիության ընդունած կանոնակարգի (261/2004), միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համապատասխան:
Փոխհատուցման գումարը կախված է ավիաընկերության հետ կնքված պայմանագրից և կիրառվող միջազգային և ազգային իրավական նորմերից, դատաիրավական պրակտիկայից:
Փոխհատուցում իրավախախտ ավիաընկերության կամ դրան հավասարեցված այլ անձի կողմից ուղևորին տրվում է կախված թռիչքի հեռավորությունից՝
Ո՞ր դեպքերում է փոխադրման մերժման համար նախատեսվում փոխհատուցում
Փոխադրման մերժման դեպքում գործում է փոխհատուցում ստանալու հնարավորություն Եվրամիության օրենսդրությամբ կարգավորվող ուղղություններով: Հետևաբար, փոխադրման մերժման դիմաց փոխհատուցում կարող եք ստանալ,եթե ՝
Ո՞ր դեպքերում փոխադրման մերժման համար չի նախատեսվում փոխհատուցում
Փոխադրման մերժման համար փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում՝