Մուտք անձնական հաշիվ
Մոռացել եմ գաղտնաբառը
Ուղևորի իրավունքները Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի շրջանակներում
Համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության, չվերթի հետաձգման դեպքում Ուղևորն իրավունք ունի՝
Ուղևորը կարող է ստանալ փոխհատուցում նվազագույնը 3 ժամ ուշացման դեպքում: Չվերթի հետաձգման մասին Ուղևորին թռիչքից 14 օր և ավիատոմսի ամբողջական գումարը փոխհատուցելու կամ այլընտրանքային փոխադրում տրամադրելու դեպքում նյութական փոխհատուցում չի տրամադրվում:
Հայաստանում չվերթի հետաձգման դեպքում ավիաընկերությունն Ուղևորին փոխհատուցում է տրամադրում համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համապատասխան դրույթների:
Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությամբ չվերթի հետաձգման դեպքում նախատեսվում է Ուղևորին ցուցաբերվող աջակցություն:
Ավիացիայի մասին ՀՀ օրենքի հոդված 63՝
Փոխադրողը պարտավոր է իր կողմից իրականացվող չվերթի Ուղևորի փոխադրման տոմսով նախատեսված ժամից ուշացման դեպքում հոգալ ուղևորների կարիքները սկսած՝
Փոխադրողը պատասխանատու է ուղևորների, գրանցված ուղեբեռի կամ բեռի օդային փոխադրման ցանկացած ուշացմամբ պայմանավորված վնասի համար՝ բացառությամբ սույն հոդվածի 6-րդ և 7-րդ մասերով նախատեսված դեպքերի:
Փոխադրողը պատասխանատվություն չի կրում, եթե ապացուցված է, որ իր գործակալները վնասից խուսափելու նպատակով ձեռնարկել են բոլոր անհրաժեշտ միջոցները կամ, որ անհնար էր իր կամ գործակալի կողմից ձեռնարկել նման միջոցներ:
Փոխադրողը կարող է պատասխանատվություն չկրել կամ նրա պատասխանատվության չափը կարող է սահմանափակվել, եթե ապացուցվում է, որ վնաս կրած անձն իր անփութությամբ նպաստել է դրան:
Փոխադրողը պատասխանատվության, ինչպես նաև ըստ պայմանագրի՝փոխադրող չհանդիսացող անձի կողմից իրականացվող օդային փոխադրման, համատեղ փոխադրման և այլ հատուկ խնդիրներին վերաբերող լրացուցիչ կանոնները սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և Հայաստանի Հանրապետության միջազգային պայմանագրերով:
EC 261-2004 կանոնակարգը ընդունվել է 2004թ-ի փետրվարի 11-ին եվրոպական պառլամենտի և Եվրամիության անդամ երկրների կողմից, որով սահմանվում են ընդհանուր կանոններ չվերթի հետաձգման, չեղարկման և փոխադրման մերժման դեպքերի համար:
Այն տարածվում է Եվրամիության անդամ երկրներում գրանցված ավիաընկերությունների և ավիափոխադրողն երի վրա, ինչպես նաև ոչ ԵՄ այն ավիաընկերությունների վրա, որոնք իրականացնում են մեկնում ԵՄ տարածքի օդանավակայանից : Կանոնակարգը գործածության մեջ է մտել 2005թ-ի փետրվարի 17-ից:
Կանոնակարգը կազմված է նախաբանից և 19 հոդվածից, որոնք կարգավորում են չվերթի հետաձգման, չեղարկման և փոխադրման մերժման դեպքերում ավիաընկերության և Ուղևորի միջև հարաբերությունները: Այն ներառում է հետևյալ բաժինները՝
EC 261-2004 կանոնակարգը սահմանում է ավիաընկերության պարտականությունները Ուղևորի նկատմամբ չվերթի հետաձգման, չեղարկման և փոխադրման մերժման դեպքերում: Կանոնակարգով նախատեսվում է ուղևորին տրվող փոխհատուցում իրավախախտ ավիաընկերության կամ դրան հավասարեցված անձի կողմից՝ կախված չվերթի հեռավորությունից.
Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի համաձայն ավիաթռիչքների 3 ժամից ավելի հետաձգման դեպքում ավիաընկերությունը պարտավորված է կատարել հետևյալ պայմաններից մեկը կամ դրանցից մի քանիսը՝ կախված կոնկրետ իրավիճակից և հետաձգման ժամանակահատվածից.
3 ժամից ավելի չվերթի հետաձգման պարագայում ավիաընկերությունը պարտավոր է Ուղևորներին հետագայում տրամադրել նյութական փոխհատուցում, եթե այն ավիաընկերության մեղքով է և, եթե առկա են անհրաժեշտ ապացույցներ:
6 ժամից ավելի տևող չվերթի հետաձգման դեպքում ավիաընկերությունը պարտավորված է Ուղևորներին տրամադրել անվճար կեցություն հյուրանոցում, ապահովել նրանց փոխադրումը:
Ավիաընկերությունը, որի պատճառով չեղարկվել է ավիաթռիչքը, համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, պարտավորվում է ՝
Եվրոպական Միության երկրներում գրանցված ավիաընկերություններն Ուղևորներին պարտավոր են փոխհատուցել նաև տարանցիկ թռիչքների հետաձգման կամ չեղարկման համար, եթե նույնիսկ տարանցիկ թռիչքը կատարում է ոչ եվրոպական ավիափոխադրող: Սակայն այստեղ կարևոր է, որ տոմսը գնված լինի մեկ ամրագրմամբ և մեկնումը սկսած լինի ԵՄ գրանցում ունեցող օդանավակայանից: