Մեզ ընտրելու առավելությունները
Passenger

Ուղեցույց

Ուղևորներին

Passenger.am ընկերությունն ունի մեծ փորձ տվյալ ոլորտում և ծանոթ է բոլոր գործընթացներին և իրավիճակներին: Կայքի փորձառության և ռեսուրսների շնորհիվ Դուք կունենաք փոխհատուցման լավագույն հնարավորությունները: Դուք ստանում եք Ձեր հասանելիք փոխհատուցումը՝ Ձեր կողմից զրոյական ջանքերով:

Փոխհատուցումը կազմակերպելու համար նախ պետք է՝

  1. Տրամադրել Ձեր թռիչքի հետ կապված բոլոր տեղեկությունները
  2. Lիազորել Passenger.am-ի թիմին Ձեր անունից հանդես գալու իրավախախտ ավիաընկերության հետ հարաբերություններում
  3. Ավիաընկերության հետ հարաբերություններում:

Ինչպե՞ս է դա արվում՝

  1. Ներկայացվում է օնլայն-դիմում
  2. Passenger.am-ը նախնական կերպով ուսումնասիրում է հայտի փոխհատուցելի լինելը և հետագայում հայտնում այն ընդունելու կամ չընդունելու մասին
  3. Passenger.am-ը սկսում է փոխհատուցման պահանջով հայտը, եթե այն փոխհատուցման ենթակա է
  4. Ավիաընկերության հետ բանակցությունների և գործի վերջնական արդյունքների մասին տեղեկացվում է Ուղևորին
  5. Ուղևորը ստանում է հասանելիք փոխհատուցումը՝ հարցին դրական լուծում ստանալու դեպքում
  6. Ողջ աշխատանքը կատարում է ընկերությունը
  7. Մինչև փոխհատուցում ստանալը Ուղևորը որևէ գումար չի վճարում
  8. Փոխհատուցում չստանալու դեպքում Ուղևորը Passenger.am-ին որևէ գումար չի վճարում

Տուրիստական ընկերություններին

Եթե Ուղևորը իր տոմսը գնել է տուրօպերատորի միջոցով, ապա վերջինս պարտավորված է տեղեկացնել թռիչքի հետ կապված փոփոխությունների մասին: Եթե չվերթը հետաձգվել է կամ չեղարկվել, ապա տուրփաթեթի գնորդը կարող է պահանջել տուրիստական ընկերությունից փոխհատուցում կամ գումարի մասնակի կամ լրիվ վերադարձ:

Այսպիսի խնդիրների լուծման համար Passenger.am-ը իր ծառայություններն է առաջարկում նաև տուրիստական ընկերություններին:
 
Տուրիստական ընկերությունը խնայում է իր արժեքավոր ժամանակը, քանզի գործընթացը երկարատև է՝ մի քանի ամսից մինչև 1 տարի կամ ավելի՝ կախված գործի բնույթից:

Օդանավակայաններին

Թռիչքի հետաձգման, չեղարկման հետևանքով ուղևորների հետ առաջացած խնդիրները լուծելու համար Passenger.am- ը իր ծառայություններն է առաջարկում օդանավակայաններին:
 
Օդանավակայանները պատասխանատվություն են կրում գրանցված ավիաընկերությունների բնականոն աշխատանքի կազմակերպման համար, հետևաբար՝ նաև ուղևորների հետ առաջացած խնդիրների դեպքում շոշափվում է բոլոր ներգրավված կողմերի իրավահարաբերությունները: Առաջացած խնդիրներին մասնագիտական լուծում կարող է առաջարկել Passenger.am-ի թիմը: