Ուղեբեռի կորուստ
Ինչպես է աշխատում գործընթացը
Տրամադրեք տեղեկություններ. Ներբեռնեք և տրամադրեք բոլոր փաստաթղթերը, որոնք վերաբերում են ձեր ուղևորությանը և ուղեբեռին, ներառյալ ուղեբեռի կտրոնը:
Գրանցեք օնլայն դիմում. Մուտքագրեք պահանջը Passenger.am կայքի միջոցով՝ լրացնելով համապատասխան տվյալները:
Փաստերի ուսումնասիրություն. Մեր մասնագետները կստուգեն ձեր տրամադրած տվյալները և կսկսեն գործընթացը՝ ավիաընկերության հետ բանակցելու համար:
Բանակցություններ և փոխհատուցում. Passenger.am-ը կարգավորում է բոլոր հարցերը՝ ձեզ իրազեկելով առաջընթացի մասին:
Փոխհատուցման ստացում. Դրական լուծման դեպքում դուք ստանում եք ձեր փոխհատուցումը:
Ինչու՞ ընտրել Passenger.am
- Փորձառու թիմ, որը ծանոթ է բոլոր գործընթացներին
- Տեղեկացվածություն միջազգային նորմերի և օրենսդրության մասին
- Որակյալ ծառայություն՝ առանց նախնական վճարների
Ուղեբեռի ուշացում, կորուստ կամ վնաս:
Ձեր ուղեբեռը կորե՞լ է, Passenger.am-ը պատրաստ է ապահովել Ձեզ փոխհատուցման պահանջի պատշաճ ներկայացումը՝ թեթևացնելով Ձեր անհանգստությունը և վերականգնելով Ձեր կորցրած արժեքը:
Հաճախ տրվող հարցեր
Եթե Ձեր ճամպրուկը կորել է, Դուք պետք է կապ հաստատեք Ձեր ավիաընկերության հետ և լրացնեք կորած բեռի վերաբերյալ հայտարարություն, այնուհետև կարող եք առցանց դիմել Passenger.am- ին՝ փոխհատուցման համար: