Մեզ ընտրելու առավելությունները
Ուղեբեռի կորուստ
Մեր ծառայությունները

Ուղեբեռի կորուստ

Ուղեբեռի ուշացում, կորուստ կամ վնաս

Ինչպես է աշխատում գործընթացը

01

Տրամադրեք տեղեկություններ. Ներբեռնեք և տրամադրեք բոլոր փաստաթղթերը, որոնք վերաբերում են ձեր ուղևորությանը և ուղեբեռին, ներառյալ ուղեբեռի կտրոնը:

02

Գրանցեք օնլայն դիմում. Մուտքագրեք պահանջը Passenger.am կայքի միջոցով՝ լրացնելով համապատասխան տվյալները:

03

Փաստերի ուսումնասիրություն. Մեր մասնագետները կստուգեն ձեր տրամադրած տվյալները և կսկսեն գործընթացը՝ ավիաընկերության հետ բանակցելու համար:

04

Բանակցություններ և փոխհատուցում. Passenger.am-ը կարգավորում է բոլոր հարցերը՝ ձեզ իրազեկելով առաջընթացի մասին:

05

Փոխհատուցման ստացում. Դրական լուծման դեպքում դուք ստանում եք ձեր փոխհատուցումը:

Ինչու՞ ընտրել Passenger.am

  1. Փորձառու թիմ, որը ծանոթ է բոլոր գործընթացներին
  2. Տեղեկացվածություն միջազգային նորմերի և օրենսդրության մասին
  3. Որակյալ ծառայություն՝ առանց նախնական վճարների

Ուղեբեռի ուշացում, կորուստ կամ վնաս:

Ձեր ուղեբեռը կորե՞լ է, Passenger.am-ը պատրաստ է ապահովել Ձեզ փոխհատուցման պահանջի պատշաճ ներկայացումը՝ թեթևացնելով Ձեր անհանգստությունը և վերականգնելով Ձեր կորցրած արժեքը:

Հաճախ տրվող հարցեր

Եթե Ձեր ճամպրուկը կորել է, Դուք պետք է կապ հաստատեք Ձեր ավիաընկերության հետ և լրացնեք կորած բեռի վերաբերյալ հայտարարություն, այնուհետև կարող եք առցանց դիմել Passenger.am- ին՝ փոխհատուցման համար: