Չեղարկված թռիչքներ
Չեղարկված թռիչքի փոխհատուցում ստանալու հիմնական պայմանները
պահպանել թռիչքի հետ կապված բոլոր փաստաթղթերը և վճարման կտրոնները, ինչպես նաև հյուրանոցային և այլ փաստաթղթեր, որտեղ առկա է Ուղևորի ամրագրման հաստատման համարը
ճշգրիտ մեկնանաբանություններ, ինչպիսին է ինքնաթիռի իրական ժամանման ժամանակը
լուսանկարներ, ինչպիսիք են օդանավակայանի էկրանները, որտեղ ուշացումը ֆիքսված է
թռիչքի հետաձգման հետևանքով ծախսերի պահպանված կտրոնները: Դրանք կարող են համարվել ապացուցողական ուժ ունեցող փաստաթղթեր
Ի՞նչ գործոններից է կախված փոխհատուցման գումարը
Չեղարկված ավիաթռիչքի փոխհատուցման գումարը կախված է հետևյալ գործոններից.
- Թռիչքի հեռավորությունից
- Թռիչքի հետաձգման ժամանակահատվածից
- Ավիաթռիչքի չեղարկման պատճառից
- Թռիչքի չեղարկման մասին գրավոր կամ այլ կրիչի միջոցով զգուշացումից և դրա ժամկետներից:
Չեղարկված ավիաթռիչքի փոխհատուցումը կատարվում է համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված համապատասխան կետերի:
Ավիաընկերության պարտականությունները թռիչքի չեղարկման պարագայում
Ավիաընկերությունը, որի պատճառով չեղարկվել է ավիաթռիչքը, համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի պարտավորվում է ՝
- սահմանված կարգի համաձայն կազմակերպել Ուղևորի թռիչքը նույն կամ այլ ավիաընկերության օդանավով, տրամադրել սնունդ, ըմպելիքներ, 2 հեռախոսազանգ, 2 ֆաքս հաղորդագրություն, 2 էլեկտրոնային նամակ ուղարկելու հնարավորություն, կախված չեղարկման ժամկետից՝ անվճար հյուրանոցային սենյակ,
- Ուղևորի ցանկությամբ՝ ավիատոմսի նախնական գնված արժեքի ամբողջական փոխհատուցում՝ 7 օրվա ընթացքում, եթե չեղարկումն իրականացվել է թռիչքից 14 օր առաջ:
- Ուղևորը կարող է ստանալ իրեն հասանելիք փոխհատուցումը, եթե այդ մասին տեղեկացվել է չեղարկված ավիաթռիչքի ամսաթվից 14 օր պակաս ժամկետում:
Ինչպե՞ս ստանալ փոխհատուցում թռիչքի չեղարկման համար
Թռիչքի չեղարկման պարագայում ուղևորները հետագայում փոխհատուցում կարող են ստանան համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համապատասխան դրույթների:
Թռիչքի չեղարկման պարագայում ուղևորները առցանց հայտը լրացնում են գրեթե նույնությամբ, ինչպես հետաձգման դեպքում: Որպես կանոն՝ որոշ ավիաընկերություններ Ուղևորի կողմից ուղիղ ստացված հայտերը մերժում են՝ «ավտոմատ» կերպով պատճառաբանելով արտակարգ իրավիճակների հանգամանքը, որը շատ դեպքերում ուղևորներին շրջանցելու և խաբելու դյուրին միջոց է...,քանի որ «արտակարգ իրավիճակներ» հասկացությունը և դրա կիրառելիությունը որպես կանոն ազատում է ավիաընկերությանը պատասխանատվությունից, սակայն նշված հասկացության մեկնաբանությունը տրվում և սահմանվում է մի շարք կարևոր չափանիշներից և դատական նախադեպերից ելնելով:
Ուղևորը Passenger.am կայքի միջոցով պետք է տվյալ ավիաընկերությանը ներկայացնի՝
- Առցանց դիմում-հայտ իրավախախտ ավիաընկերությանը՝ նշելով պատճառը (թռիչքի չեղարկում, արտակարգ վայրէջք, վթար)
- Ավիատոմսի և վավեր անձնագրի 2- 5 էջերի պատճենները PDF ֆորմատով
- Նստեցման կտրոնը:
- Ստորագրել առ այն,որ բոլոր տրված տեղեկությունները համապատասխանում են իրականությանը և, որ ստորագրող Ուղևորը տեղեկացված է կեղծ կամ ակնհայտ կեղծ տեղեկություններ հաղորդելու մասին օրենսդրությամբ նախատեսված պատասխանատվության մասին:
Եթե Ուղևորը ցանկանում է ստանալ պատճառված վնասների փոխհատուցում, ապա պետք է ներկայացնի՝
- Օնլայն-դիմում ՝ չվերթի չեղարկման հետևանքով կրած վնասների մասին
- Կտրոնների (կամ նմանատիպ փաստաթղթերի) պատճենները:
Փոխհատուցումը իրավախախտ ավիաընկերության կամ դրան հավասարեցված անձի կողմից ուղևորին տրվում է կախված թռիչքի հեռավորությունից՝
- 250 եվրո՝ մինչև 1500 կմ. թռիչքների դեպքում
- 400 եվրո՝ 1500-3500 կմ. թռիչքների դեպքում
- 600 եվրո՝ 3500 կմ-ից ավել թռիչքների դեպքում
Passenger.am-ը հանդիսանում է իրավական թիմով մասնագիտացված միջնորդ կազմակերպություն Ուղևորի և ենթադրյալ օրինախախտ ավիաընկերության միջև:
Հաճախ տրվող հարցեր
Եթե չվերթը հետաձգվել է ավիաընկերության մեղքով, ապա վերջինս պարտավոր է պատշաճ կերպով հոգ տանել ուղևորների համար՝ սկսած 2 ժամ հետաձգումից, տրամադրել փոխհատուցում՝ կախված հետաձգման ժամանակահատվածից՝ համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և ՀՀ օրենսդրության:
Եթե պատրաստվում եք դիմել ավիաընկերությանը փոխհատուցման հայտով, ապա Ձեզ հարկավոր են փաստեր չվերթի հետաձգման վերաբերյալ, որի համար անհրաժեշտ է՝
- Պահպանել Ձեր թռիչքի հետ կապված բոլոր փաստաթղթերը, վճարման կտրոնները և այլ փաստաթղթեր, որտեղ առկա է Ձեր ամրագրման հաստատման համարը: Դրանք կարող են համարվել ապացուցողական ուժ ունեցող փաստաթղթեր:
- Մեկնաբանություններ և լուսանկարներ. Ձեր բողոքը պետք է պարունակի այնպիսի մեկնաբանություններ, ինչպիսին է ինքնաթիռի իրական ժամանման ժամանակը, ինչպես նաև լուսանկարներ, ինչպիսիք են օդանավակայանի էկրանները, որտեղ ուշացումը ֆիքսված է:
- Չստորագրել և չընդունել որևէ առաջարկ, որը կարող է հանգեցնել Ձեր իրավունքների կրճատմանը: Դա կարող է ավիաընկերության կողմից «ծուղակ» լինել՝ հետագայում հրաժարվելու փոխհատուցում իրականացնելուց:
Չվերթի չեղարկման դեպքում ուղևորները փոխհատուցվում են ըստ ԵՄ 261/2004 կարգավորման, միջազգային համաձայնագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության: Չվերթի չեղարկման դեպքում ուղևորները լրացնում են օնլայն դիմումը նույն կերպ, ինչպես չվերթի ուշացման դեպքում, կցելով բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը և ստորագրելով, որ բոլոր տրամադրված տեղեկությունները ճշմարիտ են:
Եթե ուղևորն ուզում է ստանալ փոխհատուցում պատճառված վնասների համար, նա պետք է ներկայացնի հետևյալը.
- Օնլայն դիմում, որտեղ նշվում է չվերթի չեղարկման արդյունքում պատճառված վնասը
- Կտրոնների (կամ նմանատիպ փաստաթղթերի) պատճեններ
Չվերթի չեղարկման մասին Ուղևորին թռիչքից 2 շաբաթ առաջ և ավելի ժամկետում տեղեկացնելու դեպքում ավիաընկերության կողմից նյութական փոխհատուցում չի տրամադրվում:
Ուղևորը իրավասու է՝
- Ընդունել ավիաընկերության կողմից առաջարկվող այլընտրանքային չվերթը կամ հրաժարվել դրանից:
- Ստանալ ավիատոմսի նախնական գնված արժեքի ամբողջական փոխհատուցում:
Համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության չվերթի չեղարկման դեպքում ավիաընկերությունից փոխհատուցում կարելի է ստանալ հետևյալ դեպքերում՝
- Եթե չվերթի չեղարկումը տեղի է ունեցել ավիաընկերության մեղքով:
- Եթե ավիաընկերությունը չվերթի չեղարկման մասին Ուղևորին տեղեկացրել է չեղարկված թռիչքի ամսաթվից 14 օրից պակաս ժամկետում:
- Եթե առկա են չեղարկված թռիչքի վերաբերող փաստաթղթերը և համապատասխան տեղեկատվություն:
Կանոնակարգի համաձայն չվերթի չեղարկման համար ավիաընկերության կողմից փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում.
- Եթե չվերթի չեղարկումը ավիաընկերության մեղքով չի կատարվել:
- Եթե չվերթի չեղարկման պատճառ են հանդիսացել « արտակարգ իրավիճակները », որի միջոցով հաճախ ավիաընկերությունները փորձում են խուսափել պատասխանատվությունից:
- Եթե ավիաընկերությունը չվերթի չեղարկման մասին Ուղևորին տեղեկացրել է չեղարկված չվերթի ամսաթվից 14 օր առաջ և ապահովել սկզբնական գնված ավիատոմսի ամբողջական գումարի վերադարձը: