Ինչու՞ ընտրել հենց մեզ
18,000 +
Գոհ ուղևոր
20 մլն +
Փոխհատուցում
5 +
Տարի շուկայում
Մեզ ընտրելու առավելությունները
Passenger.am-ը հանդիսանում է Հայաստանում և տարածաշրջանում Ուղևորների իրավունքները պաշտպանող առաջին և միակ ընկերությունը
Պարզ և արագ
Մենք մեր համակարգը մշակել ենք այնպես, որ Ձեզ համար դյուրին լինի թռիչքի համար փոխհատուցում ստանալը:
Առավելագույն փոխհատուցում
Ստացեք հնարավորություն ստանալ մինչև 600€ փոխհատուցում։ Մենք կպաշտպանենք Ձեր իրավունքները և կապահովենք ստանալ Ձեր արժանի փոխհատուցումը։
Իրավաբական աջակցություն
Մեր փորձառու իրավական թիմը մասնագիտացած է Ուղևորների իրավունքների պաշտպանության և ավիաընկերությունների կանոնակարգերի ոլորտում:
Շահում է Ուղևորը, շահում ենք բոլորս
Դուք կորցնելու ոչինչ չունեք։ Մենք աշխատում ենք առանց որևէ կանխավճարի, այսինքն՝ Դուք վճարում եք միայն միջնորդավճար, եթե մենք շահենք Ձեր պահանջը:
Մեր ծառայությունները
Լինելով Հայաստանում և տարածաշրջանում առաջինը և միակը՝ մենք ջանք չենք խնայում, որ ուղևորների իրավունքները լինեն պաշտպանված: Ակնհայտ փաստ է, որ Ողևորների մեծամասնությունը իրազեկված չէ իր իրավունքների մասին, որն իր հերթին չարաշահվում է ավիաընկերությունների և ոլորտի այլ դերակատարների կողմից: Մեր թիմը պատրաստակամ է պաշտպանելու Ձեր իրավունքները և օգնելու, որ Դուք ստանաք Ձեր հասանելիք նյութական փոխհատուցումը Եվրոմիության EC 261 կանոնակարգի շրջանակներում:
Հետաձգված թռիչքներ
Չեղարկված թռիչքներ
Փոխադրման մերժում
Ուղեբեռի կորուստ
Հարց և պատասխան
Եթե Ձեր ճամպրուկը կորել է, Դուք պետք է կապ հաստատեք Ձեր ավիաընկերության հետ և լրացնեք կորած բեռի վերաբերյալ հայտարարություն, այնուհետև կարող եք առցանց դիմել Passenger.am- ին՝ փոխհատուցման համար:
Փոխադրման մերժման համար փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում՝
- Եթե Փոխադրման մերժման պատճառ են հանդիսացել « արտակարգ իրավիճակները »
- Եթե ավիաընկերությունը սահմանված ժամկետում տեղեկացրել է Ուղևորին փոխադրման մերժման մասին՝ ներկայացնելով դրա պատճառը և փոխհատուցելով սկզբնական ավիատոմսի արժեքը:
- Եթե Ուղևորի փաստաթղթերը թերի են կամ անվավեր:
Փոխադրման մերժման դեպքում գործում է փոխհատուցում ստանալու հնարավորություն Եվրամիության օրենսդրությամբ կարգավորվող ուղղություններով: Հետևաբար, փոխադրման մերժման դիմաց փոխհատուցում կարող եք ստանալ,եթե ՝
- Ձեր ավիափոխադրումն իրականացվել է Եվրամիությունում գրանցված ավիաընկերության կողմից կամ դեպքը տեղի է ունեցել Եվրամիության տարածքի օդանավակայանից մեկնման ժամանակ:
- փոխադրման մերժումը տեղի է ունեցել ավիաընկերության մեղքով:
Փոխադրման մերժման պարագայում փոխհատուցման գումարի չափը որոշվում է համաձայն Եվրամիության ընդունած կանոնակարգի (261/2004), միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համապատասխան:
Փոխհատուցման գումարը կախված է ավիաընկերության հետ կնքված պայմանագրից և կիրառվող միջազգային և ազգային իրավական նորմերից, դատաիրավական պրակտիկայից:
Փոխհատուցում իրավախախտ ավիաընկերության կամ դրան հավասարեցված այլ անձի կողմից ուղևորին տրվում է կախված թռիչքի հեռավորությունից՝
- 250 եվրո՝ մինչև 1500 կմ. թռիչքների դեպքում
- 400 եվրո՝ 1500-3500 կմ. թռիչքների դեպքում
- 600 եվրո՝ 3500 կմ-ից ավել թռիչքների դեպքում:
Փոխադրման մերժման դեպքում փոխհատուցում ստանալու համար անհրաժեշտ է իրավախախտ ավիաընկերությանը Passenger.am կայքի միջոցով (օնլայն) ներկայացնել նույն դիմում-հայտը, ինչ որ պահանջվում է թռիչքի հետաձգման և չեղարկման համար՝ տրամադրելով տեղեկատվություն ստեղծված իրավիճակի վերաբերյալ:
Ինչ են ասում ուղևորները մեր մասին
Brilliant idea...
Brilliant idea!!! Top initiative!
PASSENGER.AM-ի շնորհիվ ամբողջ ընտանիքով կարողացանք...
PASSENGER.AM-ի շնորհիվ ամբողջ ընտանիքով կարողացանք ստանալ փոխհատուցում LOT Polish Airlines-ից, սակայն անհրաժեշտ է ընդգծել, որ ավիաընկերության պատճառով կորցրած ԺԱՄԱՆԱԿԸ նույնիսկ գումարային տեսքով չի կարող ռեալ փոխհատուցվել:
Notre trajet avec LOT Polish Airlines en août 2019 d'Erevan vers Stuttgart via Varsovie a été retardé et notre famille avec deux enfants a été obligé de rester plusieurs heures à l'aéroport de Varsovie en attendant le prochain vol.
Grâce à PASSENGER.AM nous avons pu obtenir une indemnisation par LOT ce qui ne remplace aucunement le TEMPS perdu à cause de la compagnie aérienne.
Great initiative!
Green light for your great initiative!
Good luck!
Great Initiative!!! Good luck!
Շնորհակալություն!
շնորհակալություն արդյունավետ աշխատանքի համար
Թույլ տվեք հայտնել մեր ե...
Թույլ տվեք հայտնել մեր երախտագիտությունը աջակցության համար: Շատ հաճելի է գործ ունենալ պրոֆեսիոնալ թիմի հետ, ում աշխատանքի շնորհիվ ուղևորի շահերը պաշտպանված են: Հարգանքով` Լ. Աղաբաբյան, Ե. Աղաջանովա, Ա. Գարուկյան
Very professional and helpful. I was paid $600 in...
Very professional and helpful. I was paid $600 in compensation right on time! Thank you so much! Would recommend their service to everyone!
Было приятно работать с пассажиром. Я. Я нашел их очень...
Было приятно работать с пассажиром. Я. Я нашел их очень снающих, профессиональных, чрезвычайно организованных, и они ведут дела с максимальной честностью; я бы настоятельно рекомендую их.
Հորդորում եմ բոլորին օգտվել ձեր ծառայությունից...
Հորդորում եմ բոլորին օգտվել ձեր ծառայությունից ելնելով իմ փորձից: Շատ շնորհակալ եմ կատարված աշխատանքի համար:
Շատ շնորհակալ եմ արագ արձագանքի և օգտակար...
Շատ շնորհակալ եմ արագ արձագանքի և օգտակար խորհուրդների համար Air Canada-ի դեմ պայքարում))
Brilliant idea...
Brilliant idea!!! Top initiative!
PASSENGER.AM-ի շնորհիվ ամբողջ ընտանիքով կարողացանք...
PASSENGER.AM-ի շնորհիվ ամբողջ ընտանիքով կարողացանք ստանալ փոխհատուցում LOT Polish Airlines-ից, սակայն անհրաժեշտ է ընդգծել, որ ավիաընկերության պատճառով կորցրած ԺԱՄԱՆԱԿԸ նույնիսկ գումարային տեսքով չի կարող ռեալ փոխհատուցվել:
Notre trajet avec LOT Polish Airlines en août 2019 d'Erevan vers Stuttgart via Varsovie a été retardé et notre famille avec deux enfants a été obligé de rester plusieurs heures à l'aéroport de Varsovie en attendant le prochain vol.
Grâce à PASSENGER.AM nous avons pu obtenir une indemnisation par LOT ce qui ne remplace aucunement le TEMPS perdu à cause de la compagnie aérienne.
Great initiative!
Green light for your great initiative!
Good luck!
Great Initiative!!! Good luck!
Շնորհակալություն!
շնորհակալություն արդյունավետ աշխատանքի համար
Թույլ տվեք հայտնել մեր ե...
Թույլ տվեք հայտնել մեր երախտագիտությունը աջակցության համար: Շատ հաճելի է գործ ունենալ պրոֆեսիոնալ թիմի հետ, ում աշխատանքի շնորհիվ ուղևորի շահերը պաշտպանված են: Հարգանքով` Լ. Աղաբաբյան, Ե. Աղաջանովա, Ա. Գարուկյան
Very professional and helpful. I was paid $600 in...
Very professional and helpful. I was paid $600 in compensation right on time! Thank you so much! Would recommend their service to everyone!
Было приятно работать с пассажиром. Я. Я нашел их очень...
Было приятно работать с пассажиром. Я. Я нашел их очень снающих, профессиональных, чрезвычайно организованных, и они ведут дела с максимальной честностью; я бы настоятельно рекомендую их.
Հորդորում եմ բոլորին օգտվել ձեր ծառայությունից...
Հորդորում եմ բոլորին օգտվել ձեր ծառայությունից ելնելով իմ փորձից: Շատ շնորհակալ եմ կատարված աշխատանքի համար:
Շատ շնորհակալ եմ արագ արձագանքի և օգտակար...
Շատ շնորհակալ եմ արագ արձագանքի և օգտակար խորհուրդների համար Air Canada-ի դեմ պայքարում))
Brilliant idea...
Brilliant idea!!! Top initiative!